Tudok-e bankkártyával fizetni az üzletben ?
Igen, üzletünkben készpénzes fizetés és bankkártyával történő fizetésre is van lehetőség.
Minden termék raktáron van ?
Nincs. A webáruházunkban megközelítőleg 50.000 termék szerepel, ennek csak egy része van raktáron, általában a gyakrabban keresett termékek.
Az alábbi elérhetőségek egyikén érdeklődhet hogy a kiválasztott termék raktáron van-e.
Tel: 0620/561-22-58 vagy 061/243-01-42.
Ha egy termékhez nincs kép és leírás, akkor az most van, vagy nincs?
Természetesen ugyanúgy van raktáron mint a képpel és leírással rendelkező termék, csak még nem töltöttük fel a képet és a bővebb leírást a termékről.
Ha nincs raktáron egy termék, mennyi időn belül szerzik be?
2-3 nap alatt szerezzük be azokat a termékeket, ami nincs raktáron.
Előreutalásnál milyen számlaszámra kell utalni az összeget?
Bankszámlaszámunk:
OTP Bank: 11703037-21451597
Garanciális hiba esetén hova fordulhatok?
Azt a terméket amire nem kapott külön gyártói garanciát tőlünk (Pl: Pendrive, memória stb...) az üzletünkbe kell eljuttatni, vagy személyesen, vagy postai úton. Amelyik termékhez külön gyártói garanciát illetve külső partner által kiállított garancilapot kapott (pl.: Nyomtató, Mérőműszerek), azt természetesen a garancia lapon megadott címre kell eljuttatnia.
Mennyi ideig tart a garanciális ügyintézés:
Cégünk maximálisan törekszik arra, hogy a garanciális ügyeket a lehető leggyorsabban intézze.
Termékenként változó ennek ideje. Például: Pendrive, memóriakártya esetében 1-2 nap. Alaplap, videó kártya kb.: 8-10 nap.
Nálunk a garanciális ügyintézés nem tart 1-2 hónapig mint a multiknál !!!
Az oldalon szereplő árak nettó, vagy bruttó árak?
Kizárólag bruttó árakat jelenítünk meg, tehát tartalmazzák a 27% Áfa-t.
Ha többször szerepel a weboldalon egy termék, melyiket válasszam?
Előfordul hogy egy termék többször is szerepel a weboldalunkon, ilyenkor válassza az olcsóbbat.
Hogyan tudok vásárolni a webshopban ?
A vásárlás menete a következő:
- Kiválasztja az önnek megfelelő terméket
- Kosárba rakja
- A weboldal jobb oldalán található "kosár tartalmára" kattint.
- Új vásárlóként itt kell megadnia a számlázási és a szállítási adatokat, ha már regisztrált felhasználó írja be a felhasználói nevét és jelszavát.
- Ellenőrizze a megadott adatokat és fogadja el a szerződési feltételeket.
- Kattintson az "indulás a pénztárhoz most" gombra.
- Válassza ki a szállítási módot és kattintson a mentés gombra.
- Végűl kattintson a "megrendelés megerősítése" gombra.
Ezután fog kapni egy értesítő email-t a megrendeléséről.
Hamarosan munkatársunk emailben felveszi önnel a kapcsolatot a megrendelt termék szállítási idejével kapcsolatban.
Üzletünk címe: Budapest, 1039 Madzsar József u.2. (Békásmegyeren az IMO mosó melletti üzletsoron a második üzlet a török büfé mellett.)
Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig: 10-17 óráig.
Szombat - vasárnap: Zárva
Telefonszámunk: 0620 / 561 22 58 vagy 243-01-42 ( Csak nyitva tartási időben él a telefonszám utána nem tudjuk felvenni a telefont)
E-mail : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Viberen is üzenhet a megadott telefonszámra.