Címünk: Budapest, 1039 Madzsar József u.2 Hétköznap 10-17 óráig. Tel: 06/20-561-22-58 Email: info@perfektpc.hu | Térkép
Termék kategóriák

 

 

Tudok-e bankkártyával fizetni az üzletben ?

Igen, üzletünkben készpénzes fizetés és bankkártyával történő fizetésre is van lehetőség.

Minden termék raktáron van ?

Nincs. A webáruházunkban megközelítőleg 50.000 termék szerepel, ennek csak egy része van raktáron, általában a gyakrabban keresett termékek.

Az alábbi elérhetőségek egyikén érdeklődhet hogy a kiválasztott termék raktáron van-e.

Tel: 0620/561-22-58 vagy 061/243-01-42.

Ha egy termékhez nincs kép és leírás, akkor az most van, vagy nincs?

Természetesen ugyanúgy van raktáron mint a képpel és leírással rendelkező termék, csak még nem töltöttük fel a képet és a bővebb leírást a termékről.

Ha nincs raktáron egy termék, mennyi időn belül szerzik be?

2-3 nap alatt szerezzük be azokat a termékeket, ami nincs raktáron.

Előreutalásnál milyen számlaszámra kell utalni az összeget?

Bankszámlaszámunk:

OTP Bank: 11703037-21451597

 

 

Garanciális hiba esetén hova fordulhatok?

Azt a terméket amire nem kapott külön gyártói garanciát tőlünk (Pl: Pendrive, memória stb...) az üzletünkbe kell eljuttatni, vagy személyesen, vagy postai úton. Amelyik termékhez külön gyártói garanciát illetve külső partner által kiállított garancilapot kapott (pl.: Nyomtató, Mérőműszerek), azt természetesen a garancia lapon megadott címre kell eljuttatnia.

Mennyi ideig tart a garanciális ügyintézés:

Cégünk maximálisan törekszik arra, hogy a garanciális ügyeket a lehető leggyorsabban intézze.
Termékenként változó ennek ideje. Például: Pendrive, memóriakártya esetében 1-2 nap. Alaplap, videó kártya kb.: 8-10 nap.

Nálunk a garanciális ügyintézés nem tart 1-2 hónapig mint a multiknál !!!

Az oldalon szereplő árak nettó, vagy bruttó árak?

Kizárólag bruttó árakat jelenítünk meg, tehát tartalmazzák a 27% Áfa-t.

Ha többször szerepel a weboldalon egy termék, melyiket válasszam?

Előfordul hogy egy termék többször is szerepel a weboldalunkon, ilyenkor válassza az olcsóbbat.

Hogyan tudok vásárolni a webshopban ?

A vásárlás menete a következő:

  • Kiválasztja az önnek megfelelő terméket
  • Kosárba rakja
  • A weboldal jobb oldalán található "kosár tartalmára" kattint.
  • Új vásárlóként itt kell megadnia a számlázási és a szállítási adatokat, ha már regisztrált felhasználó írja be a felhasználói nevét és jelszavát.
  • Ellenőrizze a megadott adatokat és fogadja el a szerződési feltételeket.
  • Kattintson az "indulás a pénztárhoz most" gombra.
  • Válassza ki a szállítási módot és kattintson a mentés gombra.
  • Végűl kattintson a "megrendelés megerősítése" gombra.

Ezután fog kapni egy értesítő email-t a megrendeléséről.


Hamarosan munkatársunk emailben felveszi önnel a kapcsolatot a megrendelt termék szállítási idejével kapcsolatban.

 

Üzletünk címe: Budapest, 1039 Madzsar József u.2. (Békásmegyeren az IMO mosó melletti üzletsoron a második üzlet a török büfé mellett.)

Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig: 10-17 óráig.

Szombat - vasárnap: Zárva

Telefonszámunk: 0620 / 561 22 58 vagy 243-01-42 ( Csak nyitva tartási időben él a telefonszám utána nem tudjuk felvenni a telefont)

E-mail : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Viberen is üzenhet a megadott telefonszámra.

 

Bevásárló kosár
 x 

A kosár üres

Top 10